CIF cuda czyniący

Posted on 16 Maj 2012 - autor:

0


CIF0Cinderella-01-620x348 źródło:http://amazingspectacles.com/2012/02/cif-cinderella-actifizz/Reklama musi być skuteczna, bo jest przecież dźwignią handlu, a żeby być skuteczną musi przemawiać do przeciętnego Kowalskiego, a że taki przeciętny Kowalski i przeciętny Wang żyją w innych warunkach, mają inne standardy, na przykład czystości, to też i reklama musi do nich przemawiać innymi … parabolami.

Aby nie być gołosłowną przytoczę ostatnio podpatrzoną w chińskiej telewizji reklamę wszystkim znanego środka do czyszczenia – popularnego CIF’a, a dokładnie jego najnowszą odsłonę „CIF Kitchen Spray” [Cif spray do czyszczenia kuchni]. Wow!

Kopciuszek zostaje zamknięty w kuchni i nie może pójść na bal, bo okrutne siostry nakazały mu najpierw wyczyścić kuchnię na błysk, łącznie z kafelkami na ścianach. Na dodatek poprzeczkę postawiły bardzo wysoko; Jedna ze złych sióstr krzyczy do Kopciuszka i wymachuje papierową serwetką. Nagle przytyka ja do ściany i … serwetka przykleja sie do brudnej glazury. Kuchnia ma nie tylko błyszczeć, ale do kafelków … nie może sie nawet papierowa serwetka przyklejać. TAK! Cóż za czystość, bez CIFa wprost nieosiągalna! Cała historia ma szczęśliwe zakończenie, wszystko dzięki nieocenionemu CIFowi!

Czy zdarzyło się wam kiedyś doprowadzić kuchnię do takiego zabrudzenia, żeby można było do ściany przykleić serwetkę „na brud”? Reklama jest nie tylko dźwignią handlu, ale źródłem wiedzy o społeczeństwie…

Reklama była emitowana w chińskiej telewizji publicznej, między innymi na kanale 上海新闻综合频道. Została zdjęta. Z angielskim podkładem dźwiękowym można ją obejrzeć tutaj: http://amazingspectacles.com/2012/02/cif-cinderella-actifizz/

Artykuł pochodzi z bloga www.kakcia.blox.pl.

Publikacja za zgoda autora.

Reklamy